Zaujalo v reklamě: Překvapení od Bud Light a vojákův návrat domů

S blížícím se Super Bowlem se objevují opravdu velmi povedené kousky. Každý rok se na fotbalový svátek těším, je totiž také oslavou reklamy. Agentury spolu s klienty pouští svá díla s předstihem, již nyní je proto možné pohladit dušičku každého markeťáka. To celé potěší hlavně proto, že v tuzemsku je stále velká nuda a šeď.

Snímek obrazovky 2015-01-02 v 0.49.21

Není to poprvé, co přidávám tento druh příspěvku, nicméně tentokrát jsem z výběru opravdu nadšen. Osobním favoritem je pak Bud Light. Samozřejmě, nejedná se o nijak revoluční koncept (zde například Heineken), ale nechybí energie a exekuce je prostě velmi svižná a povedená. Práce BBDO.

Amerika miluje své hrdiny. A příběhy. Na to vsadil také výrobce piva Budweiser. Pro (některé) cynické a zahořklé Čechy možná až příliš velký kýč a křeč, ale znáte to – když to funguje, tak proč to nenatočit. Nějaké ty slzičky během Super Bowlu? Když show, tak se vším všudy. Vítej doma hrdino.

 

Share Button