Zaujalo v reklamě: iPad Air a velmi povedený kousek na Mini

Jak jsem psal již minulý týden, pokaždé mne velmi potěší, když vidím kvalitní reklamu. Zmínil jsem se také, jak mne mrzí, že podobné nadšení nezažívám při sledovaní breaků na tuzemských televizních stanicích. I tentokrát tedy upozorním na velmi zajímavé a povedené kousky.

Snímek obrazovky 2015-01-02 v 0.48.09

APPLE: IPAD AIR – PENCIL

Apple má za sebou další představení nových produktů. Nedávno ukázal nové iPhony, před pár dny mimo jiné evoluci svého iPadu. Nový produkt nese označení “Air”, což jednoznačně poukazuje jeho přednosti. Je tedy velmi tenký a lehký, což jsou právě ty vlastnosti, které se Apple (samozřejmě společně s agenturou) rozhodl komunikovat v novém TV spotu, který se jmenuje “Pencil”.

Apple ve zmíněném spotu povedeně připomíná, že iPad se za dobu své existence stal velmi ceněným pracovním nástrojem. Ti kteří si stále myslí, že se jedná o produkt, který lze využít pouze pro zábavu, by měli zřejmě více číst (nebo alespoň shlédnout druhé video v příspěvku). Ačkoli mám v případě Applu mnohem raději spoty, ve kterých se objevuje spousta emocí, které k jablíčkům tak nějak patří, musím uznat, že i tentokrát se jedná o velmi povedený kousek. Je také samozřejmě opět velmi dobře řemeslně zvládnutý.

Mimochodem, když už jsem byl u těch emocí… Neodpustím si … Zkuste třeba shlédnout další nové a povedené video s názvem “Life On iPad”. Tento styl mne prostě nikdy neomrzí. Když ho vidíte v tom správném rozpoložení, dokáží s vašim vnímáním brandu opravdové divy…

MINI: MINI COUNTRYMAN AHHHHHHHH!

Musí se nechat, že v reklamě občas (nebo dost často?) chybí správně využitý humor. Nedávno se to povedlo ve video na autobaterii a ani tentokrát nemusíme jít mimo automobilový průmysl. Agentura Butler, Shine, Stern & Partners totiž pro svého klienta – automobilku MINI – vytvořila skvělý kousek, který mne upřímně rozesmál. Hororové prvky, spousta rychlých zvratů a překvapení. +1.

Share Button