Wieden+Kennedy opět stojí za skvělou prací, tentokrát pro Coca-Colu

Už to možná bude působit komicky, ale znovu musím ocenit práci Wieden + Kennedy. Již několikrát jsem se zmínil, že agentura patří k mým nejoblíbenějším, i tentokrát patří jejich aktuální počin k tomu nejlepšímu, co se zatím v tomto roce objevilo. Bez debat.

V novém spotu pro nejslavnějšího výrobce limonád se agentura snaží rozbít šedou realitu velkoměsta. To se samozřejmě dá udělat hned několika způsoby, určitě by nějaké napadly i vás právě v tuto chvíli. Coca-Cola však šla možná ještě o krok dál. Uprostřed šedého náměstí rozvine travnatou plochu ve tvaru své typické láhve. Zde to ale samozřejmě nekončí. Coca-Cola totiž využívá i netradiční automat, který je v poslední době dost v módě – využili ho totiž i jinde (třeba Pepsi nebo Douwe Egberts), ten pak dá láhev každému, kdo si na zeleném koberci sundá boty.

Sedět na trávníku uprostřed betonové džungle je fajn, hlavně když vám k tomu přidají i nějakou další zeleň, ta správná zábava ale začíná až tehdy, když na jednom ze stromů najdete potřebné vybavení. Odpočívající lidé tak mohli využít kytary, létající talíře a mnoho dalšího.

Celkově je výsledné video opravdu svěží a nabité pozitivní energií. Myslím, že kdybych na něco podobného narazil po cestě z firmy, určitě bych se přidal. Poslední počin Coca-Coly se mi dost možná líbí ještě více než usměvavá kampaň z nedávné doby.

Share Button