Volvo + Swedish House Mafia: Propojení brandingu, product placementu a virálního potenciálu

Po pěti letech došlo k rozpadu populární skupiny Swedish House Mafia, která produkovala oblíbenou taneční hudbu. Volvo se spolu s agenturou Forsman & Bedenfors rozhodlo velmi chytře využit této emotivní záležitosti.

Jejich spot chytře propojuje product placement a branding, zároveň však hned od počátku měl  velký virální potenciál. Vypráví totiž příběh, který zaujal statisíce fanoušků skupiny. Ve spotu je jasně vidět, jak se cesty tří členů kapely rozchází, což je ale prezentováno překvapivě pozitivně a jen tak “mimochodem” je využíváno produktů Volva. Přítomnost automobilů však vůbec nepůsobí násilně a šroubovaně.

Ústředním heslem kampaně je Leave The World Behind, výběr se podle mého názoru opravdu povedl. Kromě spotu, který splnil záměr – tedy začal se virálně šířit, vytvořila agentura také webovou stránku leavetheworldbehind.com, kde mohou návštěvníci nalézt další informace a různorodé bonusy. Samotnou podobu webu je také nutné pochválit, vyvolává totiž stejně nostalgický a klidný dojem jako ústřední videoklip.

Share Button