To co virál dá, může také zase rychle vzít

V dnešní době, kdy se informace šíří velmi rychle, je poměrně snadné stát se hvězdou. Především pak sociální sítě přispívají k tomu, že se dějí malé zázraky (osobně si myslím, že řada novinářů z předních webů vyhlíží informace a trendy primárně na socialu, ale to je na jiný příspěvek). Jeden takový se odehrál i v souvislosti s probíhajícím mistrovství světa ve fotbale.

axelle-despiegelaere-2


Mladá dívka se stala svým způsobem tváří šampionátu, když se pomoci různých médií začala její fotografie šířit různými médii. Firma L’Oréal se toho chytře chytila a sedmnáctileté Axelle Despiegelaere nabídla smlouvu. Skvělý, že?

Jenže sotva se kráska stihla pochlubit na svém profilu, vše se pokazilo stejně rychle, jako to začalo. Ze samé radosti zřejmě zapomněla na to, že by bylo vhodné rychle projít své staré posty a smazat vše, co by mohlo zajímavou kariéru ohrozit. Nebo možná ještě hůř – ani ji to nenapadlo.

screen_belgium

Všímaví zástupci médií si totiž všimli, že Axelle ráda střílí po zvířatech. A s tím samozřejmě světově známá firma spojována být nechtěla (kontrak zrušila). Na celém příběhu je zajímavé to, že sice existují nové, rychlé a různé kanály, které vám mohou změnit život k lepšímu, stejně rychle vám však mohou nabyté štěstí vzít a zavřít pár dveří. Každá stopa, kterou po sobě v online světě necháme, může mít v budoucnu tvrdé následky.

axelle_animal

Myslím, že až zase uslyším od někoho, že sociální sítě a online média nemají až takový vliv na naše životy, jak se tvrdí, připomenu i tuhle story. Protože se jedná o významný životní kotrmelec pro mladou dívku, no ne?

P.S. U poslední fotky stojí za to přečíst i komentář, tak jej nepřehlédněte. Chytré, co?

Share Button