Rok 2014 byl opět bohatý na “nehody” v TV zpravodajství

Dnes máme skutečně zpravodajství 24/7. Jednoduše pokud chcete, nebo kvůli práci musíte, nasávat informace z celého světa bez přestávky, není nic jednoduššího. To vše znamená větší nápor na novináře a moderátory, neboť zvýšené tempo nebylo vždy kompenzováno odpovídajícím personálním posílením.

Snímek obrazovky 2015-01-03 v 12.55.22

V takové situaci se prostě musí občas stát nějaká ta nehoda, a to ideálně v živém přenosu. Bilancoval třeba i monstrózně populární HuffPost, ale jednotlivé kousky se postupně objevovaly na různých serverech, jedná se prostě o vděčné téma s virálním potenciálem.

Občas pozdvižení, úsměv nebo zvednuté obočí nezpůsobí novinář, ale objekt jeho zájmu. Třeba jako když se začal prodávat nový iPhone, což je vždy obrovská událost, kterou média ráda reflektují. Tenhle chlapec sice dělal hrdinu, ale doma dost možná plakal v koutě:

Jindy si díky nepříznivým okolnostem uvědomíme, že novinářské řemeslo opravdu není žádná sranda a občas může jít i o zdraví (ne že by to ale některým zabránilo v úsměvu).

Byl to bohatý rok,  k dnešním médiím to patří stejně jako skutečnost, že všechny momenty někdo zdokumentuje, sestříhá a pokusí se získat miliony shlédnutí. To vše dohromady je ale kouzelné.

Share Button