Organizace PETA je ve své kampani dost krutá, dosáhla ale svého

PETA je organizace, která bojuje za práva zvířat. Již dlouhodobě je očividně nespokojená s tím, jak se věci mají v obchodě se zvířecí kůží. Její poslední kampaň je svým způsobem dost krutá, na druhou stranu grafická práce dopadla asi tak, jak původně měla a pozornost médií je zaručená.

Spolu s heslem “When you buy, you become part of it” dává milovníkům pravé kůže najevo, že za utrpení zvířat mohou i oni. Koneckonců je logické, že kde není poptávka, není ani nabídka. PETA tak hraje na emoční strunu koncových zákazníků, těžko předem říct, jak (a zda vůbec) může být tato taktika účinná. Provedení je ale nutné opravdu ocenit a konečný výsledek je velmi zajímavý, donutí vás studovat detaily. I proto oceňuji práci 
Lowe Singapore.

medvěd_PETA
krokodýl_PETA

Share Button