Nepodceňujte tatínky, Dove komunikuje Father´s Day

Blížící se Father´s Day je (nejen) pro Spojené státy velkou událostí. Markeťáci ze všech velkých i malých firem se budou maximálně snažit svést se na vlně zájmu, a to především v digitálu (no jo, je rok 2014, třeba se s tím smířit :)). Dove není výjimkou. Jenže pokud byste čekali jen srdcervoucí klip bez hloubky, spletli byste se. Je za tím mnohem více.

dad

Dove totiž provedl interview, kde se dotazoval tisícovky otců ve věku 25-54 let. Výsledek by se dal interpretovat tak, že tatínci považují svou roli za mnohem důležitější, než se nám snaží namluvit současný svět (reklamy a médií). Zástupci společnosti se údajně také poučili z vlastních dat a reflektovali skutečnost, že muži stráví na YouTube dvakrát tolik času jako krásnější pohlaví. No, to je dost informací k tomu zkusit něco nového.

Teď ty emoce. Fungují.

Share Button