Nejsledovanější reklamy na YouTube za rok 2012: Vítězí Nike, Pepsi a Volkswagen

Rok 2012 byl na kvalitní reklamy poměrně bohatý. Dočkali jsme si i řady virálních, což je zřejmě výsledkem obliby tohoto druhu komunikace. Server AdWeek se rozhodl již nyní bilancovat a představil seznam nejúspěšnějších reklam za tento rok, tedy alespoň pokud jde o YouTube.

Vítězí tři značky: Nike, Pepsi a Volkswagen. Mimochodem Pepsi chystá i další významné počiny, spojila se totiž se známou zpěvačkou Beyoncé, která se stala tzv. brand ambassador, což znamená, že značka bude vybranou celebritu využívat dlouhodobě a v různých komunikačních aktivitách. Již nyní například víme, že tvář hvězdy se objeví na plechovkách Pepsi v roce 2013, plánovány jsou také TV spoty a reklama v tisku.

Zpátky ale k tématu příspěvku. Absolutním vítězem se stala reklama světoznámé agenturyWieden + Kennedy s názvem „Nike Football: My Time is Now“. Zmíněná agentura se v žebříčku dvaceti nejsledovanějších reklam objevila hned několikrát, mezi oblíbené totiž patří i spoty naOld Spice a Chrysler. 

Pokud se chcete podívat na všechna úspěšné videa, můžete zde.

Share Button