Nejsledovanější reklamy na technologické výrobky v tomto roce: Překvapil Microsoft, Samsung je nejúspěšnější, Apple stabilní

Příspěvek si v originálním znění můžete přečíst na mensmagazine.cz.

Na významném serveru AdWeek se objevil seznam deseti nejsledovanějších reklam na technologické výrobky v roce 2012. V žebříčku je nejvýrazněji zastoupen Samsung, následovaný Googlem, dále můžete vidět video od Applu, Toshiby (Intelu), Microsoftu a dalších.

Právě reklama od Microsoftu mne tento rok zaujala určitě nejvíce. Jejich spot propagující nový tablet Surface je opravdu působivý. I nejzarytější fanoušek konkurenčních společností (v mém případě například Applu) musí uznat, že se jedná o povedený počin. Přednosti produktu jsou komunikovány opravdu silně a výsledný „obraz“ se vám zaryje do paměti. Konkrétně tato reklama je pro mne o to zajímavější, že kromě Meet Windows 8 jsem od Microsoftu nikdy neviděl nic tak kvalitního.

Čtenáře LsA zřejmě nepotěší, že jejich momentálně největší konkurent ostatní společnosti v žebříčku naprosto drtí. Z deseti spotů patří hned čtyři jihokorejské technologické firmě. Spoty Samsungu obecně považuji za velmi hravé, subjektivně se ale musím přiznat, že ve mne nevyvolávají potřebné emoce a rozhodně mne nemotivují k zahození stávajících přístrojů a nákupu jejich výrobků.

Zmíněná kalifornská společnost, rozuměj Apple, se v žebříčku objevila pouze jednou. Nejsledovanějším se stalo video představující nový iPhone 5, které nijak nevybočuje ze stylu typického právě pro tohoto technologického giganta.

Pokud vás zajímají všechna videa, které se do top desítky dostala, můžete je shlédnout zde.

Share Button