Microsoft ve své nové reklamě znovu útočí na iPad, jmenuje se Baseball

Příspěvek byl vytvořen pro web Techboard.cz.

Není to poprvé, co společnost Microsoft srovnává tablety s Windows 8 (či RT) s největší konkurencí, která se těší mnohem větší popularitě po celém světě. Obvykle jsou koncepty reklam velmi podobné, útočí totiž na slabá místa iPadu, ty jsou pravděpodobně všem dobře známé.

Tip: Podívejte se na interní video Microsoftu, které trefně paroduje reklamu Googlu

I tentokrát zde jde především o neschopnost iPadu dělat více věcí najednou. Ve spotu s názvem Baseball, který byl uvolněn teprve před pár dny, vidíme dvojici agentů, kteří sledují baseballového hráče. Komunikují přitom pomocí Skypu. Když se ozve dotaz na statistiky hráče, musí majitel přístroje od Applu pracně přepnout aplikaci, zatímco uživatel tabletu s Windows má tento krok značně usnadněný.

Tip: Vyskytly se neznámé reklamy na Windows 8, jsou opravdu bizarní

Tip: Apple ukázal dvě nová vida, jsou opravdu jiná, než jste zvyklí

Microsoft se v poslední době na srovnávání s iPadem opravdu zaměřil. Jeho spoty pak pokaždé vyvolají výraznou debatu na všech sledovaných technologických médiích a jejich sociálních sítích. Zajímavé je i hodnocení zmíněného videa na YouTube. Zde aktuálně převažují pozitivní hodnocení (přibližně 3,500), vidíme však i významný počet těch, kterým se video nelíbilo (přes 2,000). Video již zaznamenalo téměř 800 tisíc shlédnutí.

Share Button