Facebook potvrdil záměr „monetizovat“ Instagram, ale jak?

Když Facebook tento rok převzal Instagram za 1 miliardu amerických dolarů, ptala se řada odborníků i uživatelů, jak se vedení společnosti rozhodne nový přírůstek zpeněžit. V úvahu připadala řada možností, bylo jasné, že rozrůstající se služba nemůže být dále dotována.

Carolyn Everson (Facebook VP of Global Marketing Solution) aktuálně potvrdila, že monetizace služby již přichází na pořad dne. Přesná podoba toho, jak Facebook chce na Instagramu vydělávat zatím jasná není.

Nabízí se samozřejmě určitá forma reklamy, Instagram totiž používá i řada světových značek. Jak se Facebook s tímto záměrem vyrovná, bude velice zajímavé, neboť již nyní někteří odborníci tvrdí, že Zuckerbergova firma má problém vydělávat peníze v případě své vlastní mobilní aplikace.

Největší sociální síť světa určitě v dlouhodobé perspektivě plánovala z Instagramu vydolovat nějaké finance, rozhodně to ale nebyl hlavní důvod, který vedl k jeho koupi. Pokud se vedení Facebooku rozhodlo s monetizací spěchat, dost možná to může být reakce na dětí na burze, kde se firmě nedaří tak, jak někteří doufali.

Share Button