Douwe Egberts rozdával kafe za zívnutí, postrádám ale spoustu důležitých věcí

Nedávno jsem psal, jak mne nadchla kampaň Heinekenu, za kterou stojí má oblíbená agentura W + K. Povedený a virální kousek se odehrál na letišti. I Douwe Egberts (respektive agentura Joe Public) zaútočil na tomto rušném místě, nikoli však v New Yorku, ale v Jižní Africe.

bye-bye

Jejich speciální automat rozdával kafe zdarma všem těm, kteří si před ním zívli. Kelímek navíc nesl sympatickou zprávu Bye Bye Red Eye. Automat údajně obsahoval speciální software, který poznal pravé zívnutí. Nápad to byl dobrý, což o to, celková exekuce je ale slabší, než tomu bylo v případě Heinekenu. Spot je sice zábavný, poselství jasné a propojení se značkou očividné, nicméně výsledek nevyvolává emoce tak silně jako Departure Roulette  od W + K. Osobně postrádám čistější zpracování a větší důraz na lidský příběh, který mohl být vykomunikován, aniž by byl vlezlý.

Ještě mi někdo prosím zkuste vysvětlit, proč jsou na oficiálním YouTube kanálu zakázány komentáře a hodnocení!?

Share Button