Bing útočí na Google v kampani s názvem „Don´t Get Scroogled“, doplatí na to?

Zpráva o útočné kampani Microsoftu, respektive vyhledávače Bing, na jiného technologického giganta Google, není tak úplně nová. Kampaň, která nese název „Don´t Get Scroogled“, je pozorovatelná už několik dní. Cílem Microsoftu by mohla být trvalejší snaha dostat právě slovíčko „Scroogled“, které je složeninou anglického „screwed“ and „google“, do uživatelského slovníku, stejně jako již hojně používané „googlovat“ („to Google“ nebo „Google it“).

Microsoft minulou středu spustil stránku www.scroogled.com, kde Bing „tvrdí“, že Google používá neférové praktiky při vyhledávání a následných nákupech. Kampaň souvisí s rozhodnutím Googlu vyžadovat od obchodníků platby, aby se jejich zboží zobrazovalo ve výsledcích v Google Shopping. Více k této konkrétní problematice můžete nalézt zde.

Bing na svém YouTube channelu představuje hned dvě videa ke své nové kampani. Samotná videa ovšem neobsahují tak zajímavé informace, jako stránka scroogled.com. Jejich provedení jednoduše není tak působivé jak by mohlo, z velmi silného nástroje se ve výsledku stala spíše promarněná příležitost.

Jestli se Microsoftu povede zavést do „internetového slovníku“ další zamýšlené slovíčko není vůbec jisté. Již nyní se ale na internetu objevují věty typu „I´d rather be Scroogled than Binged.“ Dost možná se snaha Bingu obrátí proti němu samotnému. Což je možné především proto, že Bing rozhodně nepatří k nejoblíbenějším vyhledávačům a internetoví nadšenci by mohli útok velmi rychle parodovat. Tyto protiútoky by se pak jednoduše mohly stát virálními.

IFrame

IFrame

Share Button